top of page

Mitjançant aquest espai web volem donar-vos a conèixer diferents activitats que fem a l'escola, facilitar-vos documentació que pugui ser del vostre interès i mantenir-vos informats de tot allò que succeix al centre.

BENVINGUTS A
L'ESCOLA MARIÀ MANENT
CONTACTA AMB NOSALTRES

ESCOLA MARIÀ MANENT

C/ Caritat s/n

Premià de Dalt

93.752.31.58

a8035684@xtec.cat

AQUESTS SOM NOSALTRES

Si vols veure la foto ampliada clica sobre ella.

Coneixes els i les nostres mestres???
Aquest és el nostre vídeo de presentació del curs 2014/15.

ESDEVENIMENTS

NOTÍCIES

Si vols veure el lipdub de l'escola clica sobre la fotografia.

8 de març de 2016

Dia internacional de la dona

Per celebrar aquest dia hem fet una enquesta a les mares del centre i un recull de fotografies en els seus respectius llocs de treball. Les voleu veure?

13 ABRIL

Avaluació diagnòstica de 3r

Les proves diagnòstiques de 3r tenen caràcter orientador i formatiu per las centres. No determina, per tant, l'expdient acadèmic de l'alumne.

Si voleu conèixer més informació respecte a aquestes proves, podeu accedir al web del Departament d'Ensenyament.

Número de desempat

El Departament d'Ensenyament ja ha fet públic el número per determinar l'ordre de les sol·licituds de preinscripcions en cas d'empat.

Cal que valoreu que el número més gran atorgat és el 147.558.

19 ABRIL

22 d'abril de 2016

Sant Jordi a l'escola

Aquest curs ens hem avançat un dia la celebració de la diada de Sant Jordi.

Durant el matí hem fet tallers a tot el centre i al a tarda hem escoltat els textos guanyadors dels Jocs Florals .

Voleu veure les fotografies?

5 MAIG

Rebeca i Irene, fins aviat

La Rebeca i la Irene ens han acompanyat durant el segon i tercer trimestre fent les seves pràctiques del Grau de Mestre d'Educació Primària al nostre centre. Avui han acabat el seu procés formatiu després de fer intervencions a 2n i 3r.

Moltes gràcies a totes dues.

Dóna la Nota amb "Pluja de Sons"

Com a l'escola donem molta importància a la música, el proper 10 de juny volem col·laborar amb aquesta campanya.

12 MAIG

25 de maig de 2016

Banc d'energia

L'Escola Marià Manent col·labora amb el Banc d'energia de Premià de Dalt.

www.bancdenergia.org/premiadedalt

Aquesta proposta municipal pretén fomentar l'estalvi energètic i aplicara els recursos estalviats en llars en risc de pobresa energètica.

9 de juny de 2016

Festa de la primavera

El passat 4 de juny l'escola es va obrir a famílies i alumnes per celebrar aquest dia tan especial. Durant una hora i mitja les aules es van obrir i moltes famílies van poder passar per les classes dels seus fills i filles i algunes van poder vivenciar i sensibilitzar-se de les dificultats que tenen alguns nens i nenes als tallers d'Atenció a la Diversitat que van organitzar dues mares del centre, la mestra d'Educació Especial i el MALL.

Vols veure el vídeo? Clica sobre la imatge.